З 1 листопада 2013 року для всіх клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів електронний цифровий підпис надаватиметься на два роки.
Для цього необхідно звернутися до пунктів реєстрації користувачів при органах Міндоходів та отримати посилені ключі електронного цифрового підпису. Процедура їх отримання займає не більше 15 хвилин.
Отримати послугу електронного цифрового підпису можуть органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності, інші суб’єкти господарської діяльності та фізичні особи, і до того ж ця послуга безкоштовна.
Ключ електронного цифрового підпису дає змогу звітувати або подавати декларації в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України.
Крім того, електронні ключі від Міндоходів дають можливість експортерам та митним брокерам подавати митні декларації до оформлення в електронному вигляді через мережу Інтернет.
Запрошуємо підприємців, керівників підприємств, установ і організацій, які ще не приєдналися до електронного звітування, скористатися можливістю спростити своє життя, найкраще та найефективніше спланувати свій робочий час.
Детальну інформацію про перелік документів, необхідних для оформлення електронного цифрового підпису, а також щодо його використання та подання звітності до контролюючих органів, можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів України http://www.acskidd.gov.ua
Зміна технологічних сертифікатів АЦСК ІДД Міндоходів
У зв’язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (далі – ІДД ДПС) та створенням Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – ІДД Міндоходів), який є правонаступником усіх прав та обов’язків ІДД ДПС, центром сертифікації ключів ІДД Міндоходів пройдено процедуру акредитації, що підтверджується свідоцтвом про акредитацію центру сертифікації ключів серії А №23.
У зв’язку зі зміною найменування АЦСК ІДД Міндоходів сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру.
Завантажити актуальні технологічні сертифікати АЦСК ІДД Міндоходів можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.
Для забезпечення більш комфортних умов отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) від АЦСК ІДД Міндоходів фізичними та юридичними особами, економії робочого часу та забезпечення безкоштовними послугами ЕЦП більшої кількості суб’єктів господарювання АЦСК ІДД Міндоходів розпочинає формування посилених сертифікатів ключів з подовженим строком дії.
Вже з 01 листопада 2013 року для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів посилені сертифікати ключів будуть формуватися строком дії до двох років.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
|