lorem

admteof@ukr.net

РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ПЕРЕЛІК інформаційно-довідкових матеріалів з питань цивільного захисту Теофіпольського району

Приймальням «гарячої телефонної лінії» для надання консультативної допомоги населенню щодо дій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій
Телефони " Гарячої лінії" Райдержадміністрації:3-12-34; 3-06-63

Все про субсидії

БЕЗПЕКА ГРОМАДЯН
Безпека громадян
Меню сайту
Повідомлення
Голодомор
Податкова

Звіт звернення 2015

__________________________________________________________________________

Підсумок роботи зі зверненнями громадян

Робота із зверненнями громадян займає важливе місце в діяльності районної державної адміністрації і організована у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            Кожен громадянин може без обмежень і перешкод звернутись до керівників органів державної влади в письмовій чи усній формі.  

            За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 146 звернень від мешканців району, що на 114 звернень менше, ніж у 2012 році, з них 81 – письмове звернення, та 65 - усні, а це відповідно на 9 звернень письмових більше та на 123 звернення усних менше, ніж у 2012 році.

До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1032 чоловіка, що на 296 менше, ніж у минулому році.        

            До органів місцевого самоврядування надійшло 2905 звернень, що на 122 звернення менше, ніж у 2012 році.

            Із усієї кількості звернень є 28  повторних, 9 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло 134 звернення, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 229 зверненьінвалідів – 200 звернень, ветеранів праці –  228 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 14 звернень,  «дітей війни» - 162 звернення.

            Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  аграрної політики та земельних відносин - 727 (23,3%); питання соціального захисту - 665 (21,3%),  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 366 (12%), комунального господарства - 323 (10,3%).                                                                

За 2013 рік головою райдержадміністрації розглянуто 51 заяву на виділення, приватизацію, взяття в оренду та припинення права користування земельними ділянками, на які  прийнято відповідні розпорядження.

             Районною державною адміністрацією не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Викоринено практику визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень. Керівництвом райдержадміністрації взято під особистий контроль звернення жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 В райдержадміністрації запроваджено постійний контроль за організа-цією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. Проводиться аналіз звернень громадян, зясовуються причини породження повторних звернень, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень громадян. ( п.1 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).    

            З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районного управління юстиції, відділу Держземагенства у Теофіпольському районі, районного центру зайнятості.

            За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 98  жителів району.

            У 2013 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

             Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2013 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.

            За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.

             Постійно удосконалюються існуючі та запроваджуються нові форми роботи із зверненнями громадян. В районі традиційними стали виїзні прийоми громадян (п.6. Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

 Згідно графіку у 2013 році здійснено 72 виїзних прийомів, на яких прийнято 162 жителя району. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.                                            

            У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).

            У 2013 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації.

            У 2013 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуаль-ніші питання, які  турбують жителів району.

            Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлю-ються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).

            Загальним відділом апарату райдержадміністрації, на який покладено обов’язки по роботі із зверненнями громадян, щоквартально проводиться моніторинг, узагальнення звернень, виявлення причин, що їх породжують.    Затверджені головою графіки опубліковувались в районній газеті.       Відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюдню-валися у засобах масової інформації та веб-сайті райдержадміністрації.

           

 

 

 

Історія
Герб
Вибори 2015
Вибори
Реформи в Україні
РЕФОРМИ
Підтримай АРМІЮ
Відправ СМС на номер 565
Пошук
Форма входу
Меню
Підписка

Введіть свою email адресу:

Отримуйте свіжі новини

Календар
«  Жовтень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Банери
Установите Flash player для просмотра!
Вверх
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz