220 тисяч м2 ямковості ліквідували дорожники з початку 2014 року,
провівши роботи з аварійного ямкового ремонту. Це п’ята
частина площі автомобільних доріг загального користування, яка станом на
середину лютого була уражена ямами, що утворилися взимку. Такі дані озвучив
Євген Прусенко, Голова Державного агентства автомобільних доріг України в ході
прес-конференції 18 лютого.
За його словами,
проведення аварійних робіт з ліквідації ямковості – міра вимушена та тимчасова,
проте ефективна, адже дозволяє попередити руйнування дорожнього покриття на початковій стадії та сповільнити руйнівні процеси.
«Якщо зараз не
ліквідувати незначні ями та тріщини, що утворилися
після зими, за 2-3 тижні ми матимемо їх в 5 разів більше», – наголосив
Є.Прусенко.
Він зауважив, що
аварійні роботи з ліквідації ямковості триватимуть до кінця лютого, а вже з
березня державні дорожні підприємства та організації
розпочнуть планові роботи з середнього поточного ремонту за традиційною
технологією – з фрезеруванням покриття та використанням гарячих
асфальтобетонних сумішей.
Нагадаємо,
аварійний ямковий ремонт проводиться за спрощеною технологією – без обробки
країв та очищення місця дефекту, висушування, підігріву
та підґрунтовки поверхні. Зазвичай він проводиться холодними асфальтобетонними
сумішами, котрі мають добре зчеплення зі старим асфальтобетоном навіть у
холодну пору року, коли температура повітря нижче 5оС, а вологість сягає 70%.
|