Експерт швейцарсько-шкраїнського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO, заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук відповів на найпоширеніші запитання, пов’язані із створенням центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) в об’єднаних територіальних громадах:
-
Що таке належний ЦНАП?
-
Чи в кожній громаді потрібен ЦНАП?
-
Які послуги потрібно включати до Переліку послуг у ЦНАП?
-
Які основні правові механізми інтеграції послуг в ЦНАП?
-
Чи можна надавати у ЦНАП послуги щодо внутрішніх паспортів?
-
Як в ЦНАП забезпечити надання послуг у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та його обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації земельних ділянок та/або видачі відомостей з Державного земельного кадастру?
-
У якій організаційно-правовій формі можна і доцільніше утворювати ЦНАП?
-
Чи можна залучати старост до надання адміністративних послуг?
-
Чому важлива Концепція (програма) створення та функціонування ЦНАП та яка роль «першого особи»?
-
Які підготовчі кроки необхідно виконати для створення ЦНАП?
-
Як правильно підійти до облаштування приміщення ЦНАП?
-
Які ключові вимоги до персоналу ЦНАП?
-
Чи можуть адміністратори ЦНАП безпосередньо надавати адміністративні послуги?
-
Які супутні послуги важливо забезпечити у ЦНАП?
-
Куди зараховуються кошти за адміністративні послуги?
-
Чи потрібен для ЦНАП архів?
Ознайомитися з відповідями на ці запитання можна ТУТ.
Відповіді на інші запитання щодо діяльності органів місцевого самоврядування об'єднаних громад є ТУТ.