На виконання доручень Президента України
Віктора Януковича та Закону України «Про
адміністративні послуги», відбулась розширена нарада-навчання з питань
реалізації проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», за участю першого заступника голови районної
державної адміністрації Петра Вільшинського та районних структур, які надають
адміністративні послуги населенню.
З вступним словом до учасників наради звернувся
перший заступник голови районної державної адміністрації Петро Вільшинський,
який відзначив, що впровадження, впорядкування та подальший розвиток системи
надання адміністративних послуг дозволить забезпечити потреби споживачів
Теофіпольського району, захист їх прав та інтересів. Предметом зібрання стало
обговорення механізму впровадження надання адміністративних послуг через
відділення поштового зв’язку в населених пунктах району, вирішення проблемних
питань по їх організації та правовому врегулюванню, визначення самого переліку
адмінпослуг, які надаватимуться кожною з структур та поштовиками.
На нараді розглянуто питання налагодження
співпраці між органами місцевого самоврядування та поштою при наданні
адміністративних послуг. Зокрема, обговорено проблемні питання організації
надання адміністративних послуг через поштові відділення та шляхи їх вирішення
з метою уникнення проблемних питань вже під час безпосереднього надання послуг
громадянам.
У рамках реалізації пілотного проекту,
зокрема, заплановано надання наступних адміністративних послуг:
Управління Пенсійного фонду:
Перерахунок пенсії.
Довідка про перебування на обліку у Пенсійному
фонді як одержувач пенсії.
Довідка про відсутність заборгованості із
сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та
страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування.
Управління соціального захисту населення:
Державна допомога сім’ям з дітьми:
1.1. Допомогу у зв’язку з вагітністю та
пологами.
1.2. Допомогу по догляду за дитиною до
досягнення нею трирічного віку.
1.3. Допомогу на дітей, над якими встановлено
опіку чи піклування;
1.4. Допомогу на дітей одиноким матерям.
2. Державна соціальна допомога інвалідам з
дитинства та дітям – інвалідам:
2.1. Допомога інвалідам з дитинства І групи.
2.2. Допомога інвалідам з дитинства ІІ групи.
2.3. Допомога інвалідам з дитинства ІІІ групи.
2.4. Допомога на дітей-інвалідів віком до 18
років.
2.5. Надбавки за догляд за інвалідом з
дитинства підгрупи А І групи.
2.6. Надбавки за догляд за інвалідом з
дитинства підгрупи Б І групи.
2.7. Допомога одиноким інвалідам з дитинства
ІІ і ІІІ груп, які за висновком ЛКК лікувально-профілактичного закладу
потребують постійного стороннього догляду.
2.8. Надбавки за догляд за дитиною-інвалідом
віком до 6 років.
2.9. Надбавку за догляд за дитиною-інвалідом
віком від 6 до 18 років.
3. Тимчасова державна допомога дітям.
4. Субсидію для відшкодування витрат на оплату
житлово-комунальних послуг.
5. Субсидію на придбання скрапленого газу,
твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово-комунальних
послуг.
6. Допомога на поховання.
7. Компенсаційні виплати та допомоги
громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи:
7.1. Одноразову компенсацію сім’ям, які
втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з
Чорнобильською катастрофою.
7.2. Щорічну допомогу на оздоровлення.
7.3. Компенсацію 50 (25) процентів вартості
продуктів харчування за медичними (фізіологічними) нормами, встановленими
Міністерством охорони здоров’я України, громадянам, які віднесені до категорій
1 та 2.
7.4. Грошову компенсацію батькам потерпілих
дітей, які не відвідують дитячі дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади
( у тому числі і тих, які не знаходяться в обліковому складі шкіл0, якщо діти
не перебувають на повному державному забезпеченні.
8. Грошова компенсація замість
санаторно-курортної путівки.
9. Грошова компенсація вартості самостійного
санаторно-курорного лікування.
Державний реєстратор:
Реєстрація припинення фізичної особи –
підприємця.
Реєстрація припинення юридичної особи.
Реєстрація підтвердження відомостей про
юридичну особу.
Державна Податкова служба:
Довідка про відсутність заборгованості по
платежах до бюджету.
Відділ Держземагенства:
Довідка про нормативно-грошову оцінку
земельної ділянки.
Довідка про обмеження та обтяження земельної
ділянки.
Відділ освіти, молоді та спорту районної
державної адміністрації:
Видача посвідчення батьків багатодітної сім’ї.
Видача посвідчення дитини з багатодітної
сім’ї.
Районний центр зайнятості:
Довідка про перебування на обліку.
Служба у справах дітей:
Видача висновку про можливість бути
усиновлювачами, направлення для встановлення контакту з дитиною.
Видача висновку про можливість створення
прийомної сім’ї.
Видача письмового висновку про вирішення
суперечки на підставі відомостей, отриманих у результаті обстеження умов
проживання дитини, батьків, інших осіб, які бажають проживати з дитиною, брати
участь у її вихованні.
Видача висновків про позбавлення батьківських
прав.
Видача висновку встановлення опіки,
піклування.
„І, як говорить Президент України, що завдяки цьому
проекту люди матимуть можливість прямо у відділеннях поштового зв’язку швидко
та якісно отримати допомогу в оформленні запитів та звернень для одержання
субсидії, оформлення пенсії, реєстрації фізичної особи-підприємця чи
встановлення пільгового статусу учасника або інваліда війни. Ці послуги особливо
актуальні для жителів населених пунктів, віддалених від райцентрів. Особливим
попитом цей проект користується у громадян, які проживають у сільській
місцевості, пенсіонерів, інвалідів, ветеранів праці, малозабезпечених сімей.”-
сказав перший заступник завершуючи нараду.
|