lorem

admteof@ukr.net

РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ПЕРЕЛІК інформаційно-довідкових матеріалів з питань цивільного захисту Теофіпольського району

Приймальням «гарячої телефонної лінії» для надання консультативної допомоги населенню щодо дій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій
Телефони " Гарячої лінії" Райдержадміністрації:3-12-34; 3-06-63

Все про субсидії

БЕЗПЕКА ГРОМАДЯН
Безпека громадян
Меню сайту
Повідомлення
Голодомор
Податкова
Головна » 2014 » Лютий » 20 » Робота зі зверненнями громадян - допомога у вирішенні актуальних проблем місцевої громади
16:13
Робота зі зверненнями громадян - допомога у вирішенні актуальних проблем місцевої громади
 20 лютого заступник голови райдержадміністрації Юрій Маєвський взяв участь у засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
 «У зв’язку з людськими жертвами внаслідок масових заворушень Президент України Віктор Федорович Янукович відповідним указом оголосив в Україні 20 лютого 2014 року днем жалоби» - такими словами Юрій Маєвський розпочав засідання та закликав присутніх вшанувати загиблих хвилиною мовчання.
На порядок денний засідання було винесено питання про стан роботи із зверненнями громадян у Базалійській, Теофіпольській селищних, Борщівській, Бережинецькій, Великолазучинській, Волицькій  сільських радах району за 2013 рік та станом на 20.02.2014 року, по якому проінформували селищні та сільські голови. 
Про підсумки роботи з зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2013 рік проінформувала Лілія Притуляк – начальник загального відділу апарату райдержадміністрації. Вона, зокрема, зазначила, що робота із зверненнями громадян займає важливе місце в діяльності районної державної адміністрації і організована у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Кожен громадянин може без обмежень і перешкод звернутись до керівників органів державної влади в письмовій чи усній формі.  
За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 146 звернень від мешканців району, що на 114 звернень менше, ніж у 2012 році, з них 81 – письмове звернення, та 65 - усні, а це відповідно на 7 звернень письмових більше та на 123 звернення усних менше, ніж у 2012 році.
До управлінь, відділів райдержадміністрації звернулося 1032 чоловіка, що на 296 менше, ніж у минулому році.        
Із усієї кількості звернень є 13  повторних, 9 колективних. Від учасників війни та бойових дій надійшло 74 звернення, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 122 звернень,  інвалідів – 98 звернень, ветеранів праці –  126 звернень, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 8 звернень,  «дітей війни» - 112 звернення.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання  аграрної політики та земельних відносин - 327; питання соціального захисту - 465,  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 123, комунального господарства - 223.                                                                
За 2013 рік головою райдержадміністрації розглянуто 51 заяву на виділення, приватизацію, взяття в оренду та припинення права користування земельними ділянками, на які  прийнято відповідні розпорядження.    
З метою надання громадянам правової допомоги при райдержадміністрації створена і діє „Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги”, де чергування  здійснюють спеціалісти з юридичною освітою апарату районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районного управління юстиції, відділу Держземагенства у Теофіпольському районі, районного центру зайнятості.
За звітний період правом безоплатної і консультативної допомоги скористалось 98  жителів району.
У 2013 році було розроблено та затверджено річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, сільських, селищних радах (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).
Згідно графіків перевірок з питань додержання законодавства про звернення громадян у 2013 році здійснено перевірки всіх структурних підрозділів райдержадміністрації та сільських, селищних рад.
За результатами перевірок було складено довідки, в яких вказувались порушення допущені у роботі зі зверненнями громадян та розсилались структурним підрозділам  для усунення виявлених порушень.
 Постійно удосконалюються існуючі та запроваджуються нові форми роботи із зверненнями громадян. В районі традиційними стали виїзні прийоми громадян (п.6. Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).
Згідно графіку у 2013 році здійснено 72 виїзних прийомів, на яких прийнято 162 жителя району. Більшість піднятих питань вирішувалися безпосередньо під час прийому, а на питання, які вимагали додаткових перевірок, консультацій, заявникам надсилалися письмові відповіді згідно вимог чинного законодавства.                                              
У райдержадміністрації функціонує  «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час якої жителі району мають можливість безпосередньо на місцях поспілкуватися з представниками влади і вирішити свої наболілі проблеми, а також телефон Довіри, на який у визначені дні можуть звернутися жителі району (п.1  Указу ПУ від 07.02.2010р.№109/2008).
В рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» за участю Президента України В.Ф.Януковича на розгляд місцевих органів виконавчої влади від жителів Теофіпольського району надійшло 3 звернення. По питаннях надання матеріальної допомоги, отримання почесного звання «Мати-героїня»та щодо встановлення ціни на молоко.
Із зверненнями звертались житель села Шибено та жителька смт Базалія.
Питання порушенні в зверненнях розглянуто та вирішено.
У 2013 році питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» двічі виносилося на розгляд розширеного засідання колегії райдержадміністрації та було прийнято відповідні розпорядження голови адміністрації.
У 2013 році проводилися  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядалися та аналізувались найактуаль-ніші питання, які  турбують жителів району.
Узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих та виїзних прийомів, роз’яснення та консультації з найбільш актуальних проблем, що порушують у своїх зверненнях громадян висвітлюються через засоби масової інформації та на веб-сайті районної державної адміністрації. (п.5 Указу ПУ від 07.02.2008 №109/2008).
           
Переглядів: 656 | Додав: DA_gama | Рейтинг: 3.0/2
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Історія
Герб
Вибори 2015
Вибори
Реформи в Україні
РЕФОРМИ
Підтримай АРМІЮ
Відправ СМС на номер 565
Пошук
Форма входу
Меню
Підписка

Введіть свою email адресу:

Отримуйте свіжі новини

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 78
Гостей: 78
Користувачів: 0

Банери
Установите Flash player для просмотра!
Вверх
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz