За всю історію людства не було ще такого часу, коли б
не страждали від будь – яких ідей та залежностей. Приохотитися до чогось не
сильно корисного – справа нехитра.
Куди складніше потім відмовитися від шкідливої звички. Є і
ще один важливий момент: навіть зовсім безневинне на перший погляд захоплення може
стати згубним для організму, якщо не знати міри. Лікарів, учених, та і простих користувачів
проблема глобальної інтернетизації турбує вже не перший рік. З одного боку, це чудово:
розширюється коло спілкування, стираються расові межі. З іншої – в
наявності негативні наслідки: число людей з червоними очима, тремтячими руками
і що розмовляють на не зрозумілій простому смертному мові неухильно
росте. Медики розвинених країн вже б’ють на сполох. Молодь все більше часу
проводить за комп’ютером, віддаючи перевагу віртуальному світу над реальним, у
пресі раз по раз з’являються повідомлення про «смерть за монітором». Західні психіатри
навіть придумали спеціальний термін – «Інтернет – залежність».
Саме про цю глобальну
проблему суспільства і йшлося на виховному заході: «Шкідливий вплив
Інтернету на школярів та підлітків»
07.02.2014р. проведеному
фахівцем із соціальної роботи Орлик Н.М.
у Михнівській ЗОШ I-IIступенів серед
учнів 5,6,7,9 класів. Впродовж заходу діти дізнались про те, що існує
залежність до Інтернету, розглянули три стадії Інтернет – залежності. Разом з
фахівцем охарактеризували кожну з них. Учням було цікаво відповісти на тестові
завдання по даній темі.
Діти усвідомили що Інтернет – залежність – це
хвороба що руйнує свідомість особистості, шкодить здоров’ю. Зрозуміли головне
правило, щодо обмеження часу перебування у мережі задля збереження свого здоров’я та заради профілактики залежності
від Інтернету.
|