З метою виконання постанови
Кабінету Міністрів України від 09.03.1999 року № 339 «Про затвердження Порядку
контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих
повноважень органів виконавчої влади», плану роботи районної державної
адміністрації на ІУ квартал 2013 року робочою групою у складі працівників
управлінь та відділів райдержадміністрації, інших державних установ проведена
перевірка виконання делегованих повноважень виконкомом Базалійської селищної
ради.
Члени робочої
групи відвідали заклади соціально-культурного призначення, об’єкти торгівлі, ознайомились із роботою
виконкому селищної ради по благоустрою та санітарній очистці підвідомчої
території.
Головний лікар Базалійської АЗПСМ Фесун І.В ознайомив із роботою
відділень амбулаторії та ходом реформування закладів охорони здоровя на селі. Було
відзначено, що приміщення закладу
потребує капітального ремонту, заміни вікон, дверей. Потребує ремонту система
водопостачання, також необхідно замінити і енергомісткий котел НІІСТУ.
Незважаючи на те, що приміщення
місцевого Будинку культури в зимовий період не опалюється, приміщення
знаходиться в задовільному стані, на проведення ремонту в поточному році
використано 4,3 тис. грн. Учасники художньої самодіяльності приймають активну
участь в культурно-масових заходах не лише на місцевому, але й є постійними
учасниками заходів районного рівня.
Понад 37 тис.
грн. коштів із місцевого бюджету було використано на проведення капітального
ремонту приміщень дитячої та дорослої бібліотек: повністю проведено заміну
вікон, дверей, змонтовано натяжну стелю, відремонтовано стіни. –Вигравши
міжнародний грант у рамках проекту «Бібліоміст» ми просто були зобов’язані
створити не лише відповідні технічні умови для функціонування комп’ютерного обладнання, але й створити
відповідні комфортні умови для відвідувачів та працівників закладу, що
передбачено програмою «Україна для людей»-констатувала селищний голова
Герасим’юк І.В.
Теплом і затишком
зустрів перевіряючих дошкільний
навчальний заклад «Берізка», який на протязі довгих років очолює Пачковська С.П.
Навчально-матеріальна база відповідає діючим вимогам, змонтований внутрішній
санвузол, заклад опалюється автономною котельнею, створені відповідні умови для
перебування та харчування дітей.
Виконкомом
селищної ради вживаються певні заходи, спрямовані на покращення санітарного
стану. Так, меморіальні комплекси впорядковані,
вулиці очищені від хмизу, дикоростучих дерев, чагарників, будівельних
матеріалів. Ліквідовані стихійні сміттєзвалища при в'їзді в селище, проведено поточний
ремонт дорожнього покриття по провулку Бойків (3,6 тис.грн.). Ще у рамках
проекту «Народна ініціатива» залишилось провести заміну частини водопроводу по вул. Тітова, на що
заплановано у місцевому бюджеті 7 тис.грн.
Також селищний
голова ознайомила і із організацією
торгівельного обслуговування населення, адже на підвідомчій території
розташований 21 об’єкт торгівлі, які перебувають у різних формах власності та
проводять торгівлю товарами різних груп. Режим їх роботи погоджений виконкомом
селищної ради, заклади забезпечені товарами першої необхідності. Функціонують
на території селища і 2 аптечних кіоски.
Спеціалістом Теофіпольського
територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких
непрацездатних громадян Мельник М.Л перевірено роботу працівників центру по
селищній раді щодо надання соціальних
послуг одиноко проживаючим громадянам. Всі підопічні у власних будинках мають
індивідуальне газове опалення, скарги на роботу соціальних працівників
відсутні. Про здійснення соціальної роботи із різними категоріями сімей та
молоді прозвітувала фахівець із соціальної роботи Теофіпольського районного центру
соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді
Ніколюк Л.П.
Також працівникам
селищної ради начальником загального відділу апарату райдержадміністрації
Притуляк Л.А надана консультативно-методична допомога щодо роботи із
зверненнями громадян та ведення внутрішнього діловодства, спеціалістом відділу
Держкомзему в Теофіпольському районі Плескачовою Н.М-у сфері регулювання
земельних відносин.
Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації
|