Протягом 2012
року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного
управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм.
Києві та Севастополі надійшло 15847 звернень громадян.
Безпосередньо
до Нацдержслужби України надійшло 1694, в тому числі 1080 письмових звернень, з
яких 1037 (96,1 %) індивідуальних та 43 (3,9 %) колективних, 42 на особистому
прийомі та 572 під час проведення прямих телефонних ліній «Державна служба».
Найбільше
звернень надійшло з м. Києва – 233, що складає 21,6 % від їх загальної
кількості. З Київської області надійшло 142 звернення (13,1 %), Донецької – 46
(4,3 %), Дніпропетровської – 43 (3,9 %) та Житомирської – 33 (3,1 %), АР Крим –
57 (5,3 %). Найменше – з Миколаївської – 12 (1,1 %), Тернопільської та
Чернівецької – 13 (1,2 %), Кіровоградської – 15 (1,3 %), Волинської та
Вінницької – 19 (1,7 %), Закарпатської – 20 (1,8 %), Івано-Франківської – 21
(1,9 %).
Управліннями
державної служби Головного управління державної служби України в Автономній
Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2012 рік розглянуто 6217
звернень громадян, з них 2737 письмових, 3480 на особистому та виїзних прийомах
та 7936 – під час проведення прямих телефонних ліній «Державна служба» та
«Суспільство проти корупції».
Найбільше
письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби
України у м. Києві та Київській області – 256, АР Крим та м. Севастополі – 254,
Донецькій – 167, Дніпропетровській – 148, Миколаївській – 145, Львівській –
136, Полтавській – 119, Запорізькій – 118, Луганській – 117 областях. Найменше
таких звернень надійшло до управлінь у таких областях: Волинській – 42,
Івано-Франківській – 56, Рівненській – 61, Закарпатській – 60.
Основну
частину звернень склали запити. Найбільше звернень надійшло від державних
службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа
державних службовців. Серед основних питань, що порушувались громадянами, були
обчислення стажу, проходження державної служби та служби в органах місцевого
самоврядування, наявність права на одержання пенсії державного службовця,
виплата грошової допомоги у розмірі 10 місячних посадових окладів при виході на
пенсію, роз’яснення положень Закону України від 17.11.2011 № 4050-VI «Про
державну службу», застосування положень Закону України від 08.07.2011 №
3668-VI «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної
системи», зокрема щодо граничного віку перебування на державній службі та
службі в органах місцевого самоврядування.
Основні
питання, порушені у запитах громадян, які мають встановлені законодавством
пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації
аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і
підтримки, стосувались обчислення стажу державної служби, наявності права на
одержання пенсії державного службовця та проходження державної служби.
У тих
випадках, коли порушені питання перебували поза межами компетенції
Нацдержслужби України, звернення направлялись за належністю.
Нацдержслужбою
України постійно вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого,
неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою
оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог
заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.
У минулому
році оптимізовано структуру Юридичного управління Нацдержслужби України,
внаслідок чого створено сектор розгляду звернень громадян та роз’яснювальної
роботи, в комплексі з діючою автоматизованою системою електронного
документообігу «Меgароlis-Документообіг», роз’ясненням окремих питань у засобах
масової інформації та через прямі телефонні лінії, а також прийняттям ряду
законодавчих та інших нормативно-правових актів, які спрямовані на врегулювання
найбільш актуальних для громадян питань, підвищили ефективність здійсненої
роботи.
Про це свідчить
досить низький показник надходження скарг (4,1 % від загальної кількості), повторних
звернень (3,3 % від загальної кількості).
Прес-служба Нацдержслужби України
|