lorem

admteof@ukr.net

РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ПЕРЕЛІК інформаційно-довідкових матеріалів з питань цивільного захисту Теофіпольського району

Приймальням «гарячої телефонної лінії» для надання консультативної допомоги населенню щодо дій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій
Телефони " Гарячої лінії" Райдержадміністрації:3-12-34; 3-06-63

Все про субсидії

БЕЗПЕКА ГРОМАДЯН
Безпека громадян
Меню сайту
Повідомлення
Голодомор
Податкова
Головна » 2013 » Грудень » 9 » Ефективна робота центрів надання адміністративних послуг
17:48
Ефективна робота центрів надання адміністративних послуг
Днями посадові особи, призначені на посади адміністраторів, та керівники структурних підрозділів, на яких покладено обов’язки організації роботи центрів надання адміністративних послуг, підвищили кваліфікацію в рамках тематичного короткострокового семінару "Реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг в області”.
Ефективна робота центрів надання адміністративних послуг – це перший крок до запровадження цивілізованої системи взаємодії громадськості та влади на користь взаємної довіри на шляху розбудови економічного та соціального потенціалу країни. А адміністратори є візитною карткою таких центрів. Саме від їх роботи залежить рівень задоволеності споживачів якістю надання адміністративних послуг.
В ході семінару учасники набули досвіду у визначенні та удосконаленні практичних аспектів роботи центрів надання адміністративних послуг, ознайомились з досвідом роботи діючих центрів, спільно обговорили шляхи усунення перешкод у процесі якісного надання адміністративних послуг.
Учасники мали змогу поспілкуватись із представниками структурних підрозділів облдержадміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, відвідати Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Хмельницької міської ради та ознайомитись з системою його роботи, обговорити за "круглим столом" актуальні питання забезпечення ефективності та відкритості роботи центрів надання адміністративних послуг.
Крім того, в процесі навчання учасників ознайомлено із психологічними аспектами ділового спілкування державних службовців та запобігання виникненню конфліктних ситуацій; державної політикою України щодо запобігання та протидії корупції в органах державної влади; реформою державної служби в умовах модернізації державного управління.
До обговорення проблемних питань організації роботи мережі центрів надання адміністративних послуг у форматі "круглого столу" долучились представники Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, Департаменту соціального захисту облдержадміністрації, Департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації управління Державної міграційної служби України в області, реєстраційної служби Головного управління юстиції в області, Головного управління Міндоходів в області, Головного управління Пенсійного фонду України в області, Головного управління Держземагенства в області, інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в області, управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в області, Прокуратури області.
Навчання стало ще одним кроком на шляху удосконалення надання адміністративних послуг населенню через підвищення професіоналізму людей – адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.

За матеріалами Департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА
Переглядів: 412 | Додав: Sapelkin | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Історія
Герб
Вибори 2015
Вибори
Реформи в Україні
РЕФОРМИ
Підтримай АРМІЮ
Відправ СМС на номер 565
Пошук
Форма входу
Меню
Підписка

Введіть свою email адресу:

Отримуйте свіжі новини

Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Банери
Установите Flash player для просмотра!
Вверх
Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz