Підготовка нового покоління педагогічних працівників системи професійної освіти, які мають не лише високий рівень професійно-педагогічної компетентності, але й ідентифікуються з цінностями й нормами професійної діяльності, зорієнтованими на творчу реалізацію та постійне самовдосконалення, є актуальною проблемою сьогодення.
З метою обговорення та визначення стратегій, тенденцій і успішних практик підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи професійної освіти 20 січня 2016 року Науково-методичним центром професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області було проведено Всеукраїнську Інтернет-конференцію «Методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи професійної освіти».
У конференції взяло участь 88 педагогічних працівників з 10 областей України та міста Києва, з них 40 – з Хмельницької області, 48 – з інших регіонів (Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Київська, Кіровоградська, Миколаївська, Полтавська, Сумська, Тернопільська області).
Учасники конференції представляли 41 заклад та установу освіти України, зокрема, із 88 учасників п’ята частина – науковці.
З вітальним словом до учасників конференції звернулася Шевчук Людмила Іванівна, директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області, кандидат педагогічних наук, доцент, яка наголосила на актуальності визначеної проблематики Всеукраїнської Інтернет-конференції.
У ході пленарного засідання заслухано доповіді щодо методологічних підходів до впровадження інноваційних форм і змісту підвищення кваліфікації з психолого-педагогічної підготовки педагогів професійної школи; проблем організаційно-методологічного супроводу курсового підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання; організації самоосвіти як основної форми неперервного підвищення кваліфікації педагога; використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні професійного рівня педагогів ПТНЗ на Дніпропетровщині; роботи методичної служби закладу щодо розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання шляхом проведення конкурсів фахової майстерності; впровадження інноваційних технологій проведення тренінгів у післядипломній освіті педагогічних працівників; роль самоосвіти у розвитку професійної компетентності педагога; технології підготовки педагогічних працівників професійно-технічної освіти до проектного навчання та інші.
Після закінчення пленарного засідання робота секцій продовжилася у форматі стендових доповідей на інформаційному порталі «Профтехосвіта Хмельниччини» за відповідними напрямами.
Учасники конференції у представлених статтях провели всебічний аналіз актуальних проблем теорії і практики в системі підвищення кваліфікації педагогів системи професійної освіти.
У цілому до оргкомітету надійшло 82 наукових статті, які будуть опубліковані в збірникові матеріалів конференції та розміщені на веб-порталі «Профтехосвіта Хмельниччини» http://profosvitakm.at.ua.
Проведення всеукраїнських заходів з ґрунтовним обговоренням проблем розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогів професійної школи, з презентацією кращого управлінського, організаційного й методичного досвіду з цього напряму сприятиме налагодженню конструктивного й дієвого співробітництва між освітою, наукою і виробництвом.
Джерело: http://adm.km.ua/index.php?subaction=showfull&id=1453461823&archive=&start_from=&ucat=5&
|