Реформа адміністративних послуг впевнено набирає обертів. Попереду – скорочення кількості адмінпослуг, децентралізація, поліпшення якості надання послуг, а також створення близько 600 нових центрів надання адмінпослуг (ЦНАПів).
Вже у січні Мінекономрозвитку готується продемонструвати громадськості оновлений реєстр адмінпослуг зі значним скороченням їхньої кількості. Про це команда Мінекономіки розповіла ключовим гравцям у сфері надання адмінпослуг під час презентації державної стратегії розвитку адміністративних послуг, як важливого кроку до побудови електронного урядування.
«Ми підтримуємо ініціативу щодо електронного урядування і розглядаємоможливість підтримки зусиль, які дійсно є індикатором змін. Та необхідна злагодженість дій обох міністерств, і ми вітаємо проведення таких координаційних зустрічей на регулярній основі», - зазначив Джед Бартон, директор місії USAID.
За словами заступника Міністра Юлії Клименко перед глобальною електронізацією адмінпослуг необхідно суттєво зменшити їхню кількість та спростити процедуру надання. В іншому випадку інтегрування послуг у ЦНАПи - марні зусилля та витрати.
Інше важливе питання – це удосконалення процедури надання адмінпослуг.
«Ми маємо викорінити систему, в якій надання адмінпослуги є настільки складним, що на кожному кроці виникає хабарництво. Тепер, коли ефективність роботи ЦНАПів вимірюється прямими надходженнями коштів до місцевих бюджетів, з’явилася мотивація надавати якісніші адміністративні послуги», - сказала Юлія Клименко.
«Адмінпослуги – це лакмусовий папірець, який має показати, чи дійсно відбулась децентралізація у 159 об’єднаних територіальних громадах, чи відбулись якісні зміни у житті людей», впевнений Максим Малашкін, заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
Детальнішу інформацію можна знайти у презентації